9 Mart 2009 Pazartesi

oğluşum


Yaff ne aydınlık yer burası?
Meyhaba dünyaa..
:)
Şimdilik adımı haloşum ciykin kurbağa taktı, ben de annemin göğsüna yaslanıp içli içli ağladım...
Yapma hala yaa..
Benim gibi biy çiykin kuybağaya söylenir mi bu şimdi...
:)
Beni öpücek bii prenses var mı?
Duyanların ve de görenlerin prensesi küçük zıbınımı koklamaya davet ediyorum...
:)
Ne zaman prens olcam ben?
Vallahi çok şekeyim yaff.
Yemin billa..
:)
Paymağını minicik minicik ellerime ver prensesim ..
Öle sıkı sıkı tutuyorum ki..
Biyas anne kuzusuyus ama, arada sırada seninde göğsünde yatar mışıl mışıl uyurum..
Billaha şekeyim yaff.
Hiç kıyamıycaksın, takıl bana seninle annemin ninnilerini dinlemeye didelim..
:)
Sevgili çok masum bii prensim ben, bii koklaya koklaya öp beni, valla bişeyciğin kalmas...
Seninle uykularımda meleklerle gülüşürüs hem...
Oluy mu?
Anne yaff bu kıs bana bakmıyo!..
:)

Hiç yorum yok: