2 Mart 2009 Pazartesi

Gökyüzüme..

''Bakışlarla yüklü,söylemelerle sessiz
Seninle dolu, seninle sensiz bir şey..
Arandıkça bulunmamış yıllar yılı,
Bulundukça aramaklı.''

Seni neden bu kadar çok sevdiğimi bilmiyorum sevgili..

Neden başımı önünde eğip beklediğimi kapının önünde?

Zambakların yanakları yağmurlar okşar bilirsin.

Bilirsin bu vahşi gururda; sarılmak isterken en çok, susup kalır tümceler.

Bilirsin elleri değdiği yeri yok eder kelebeklerin.

Bilirsin gücü yetmez titreyen akşamüstü çiçeğinin..

Aşkı bana, soruyor ruhlar.

Aşk vazgeçmemek dediğimde, sen delisin diyor tüm yalanlardan ayrılmış aşıklar..

Kavgaları, yenilgileri, boğazlarında dizilmiş bu yorgun gece lambalarına seni anlatamıyorum sevgili..

Öyle bir yerde ki ruhum seninle ayrılmışken bile senden geçmiş değilim..

Öyle bir yerdeki ruhum.

....

Denizin kenarında, ayaklarımı suya vura vura şakırdıyorum hala..

Hala ölüm boğazıma urganını geçirmişken,

Kepenkler kapatılırken üstüme usulca,

Gözlerine bakıyorum, zaman donuyor..

Gözlerine bakıyorum,

Ölümün ne olduğunu bilmiyorum...

...

Kelebeklerin kanatlarına, dokunmamak için direnen, sevgili?

Kelebekler ağlıyor, onlara susun diyorum...

Zaman ayrılığa çalıyor.

Zaman hiç bitmeyecek diyorum.

Ellerinden tutunduğum çocuğun ışığına bakıyorum sevgili..

Aşk beni hep uçurumun kenarına çağırırken,

Zaten ölmeyecekmiyim diyorum...
...
Ellerim yıldızlarına dokunalı beri,

çok üşüyor...
.

Hiç yorum yok: